SATRA GLOBAL,s.r.o.
Jsme Česká firma, která zajištuje již více než 25 let prodej, pronájem a servis nízkozdvižných a vysokozdvižných vozíků. Naší prioritou byla a bude spokojenost našich zákazníků.
Dodáváme kvalitní a spolehlivé vozíky koncernu Toyota včetně zajištění kompletního autorizovaného servisu.
Více informací o společnosti naleznete na www.satraglobal.cz
Náplň práce:
• fakturace, příprava podkladů pro účetního
• objednávky náhradních dílů u dodavatelů
• komunikace se zákazníky a dodavateli
• administrativní úkoly
• SŠ vzdělání v ekonomického směru
• praxe na administrativní pozici min. 1 rok
• základní znalost AJ
• zodpovědnost, spolehlivost a přesnost v práci
• komunikační a organizační dovednosti
• znalost MS Office
• práce na pozici účetní - výhodou, nikoliv podmínkou
• práci na HPP ve stabilní české společnosti
• dobré mzdové podmínky
• nákup náhradních dílů za výhodnější ceny pro vlastní potřebu
• pracovní doba po-pá
Místo práce: Oderská 333/5, Praha 9 - Čakovice
Termín nástupu: možný ihned
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: kariera@satraglobal.cz