pro našeho klienta, největší německou společnost dodávající IT systémy
* IT podpora koncových uživatelů (L1 a L2 podpora)
* Zpracování ticketů - žádostí o podporu
* Podpora v řízení eskalace a optimalizace servisních procesů
* Podpora pracovních stanic / notebooků se systémem Windows a mobilních zařízení (IPhone, IPad atd.)
* Účast na infrastrukturních projektech
* Servisní doba 7:00 – 18:00 (rozděleno na 2 směny)
* 24 hodin na vyřešení požadavku
* technické zkušenosti se servisem na místě nebo jako vzdálená podpora koncových uživatelů
* dobrá znalost operačních systémů Windows10 a aplikací (MS Office 2010, 2016 a Office 365)
* detailní znalost klientského hardwaru (notebooky, pracovní stanice a počítače) a jeho periferií
* znalost německého jazyka na úrovni min. B2
* počáteční zaškolení
* možnost práce na home office odkudkoliv z ČR (1x za 2 - 3 měsíce cesta do centrály v Praze)
* zajímavé finanční ohodnocení a bonusy
* 5 týdnů dovolené
* sickdays (3x za rok)
* stravenky/příspěvek na stravování
* MultiSport Karta
* notebook a mobilní telefon
* referral bonus 10.000,- Kč