Podmínkou účasti ve výběrovém řízení je zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu na email: info@mujmrnousek.cz, do předmětu uveďte: BACKOFFICE. nejpozději do 30.11.2024. Pokud zájemce nezašle životopis a motivační dopis, nebude zařazen do výběrového řízení.
POŽADAVKY:
- VŠ vzdělání – nejlépe ekonomického směru
- znalost základu účetnictví, povědomí o mzdovém účetnictví a personalistice podmínkou,
- praxe v účetnictví či administrativě
- výborná úroveň práce na PC (Word, Excel), s Internetem a sociálními sítěmi
- řidičský průkaz skupiny B
- požadujeme pečlivost, spolehlivost a samostatnost, odolnost vuči stresu, časovou flexibilitu
NÁPLŇ PRÁCE:
- pracovní doba pondělí až pátek od 8,00 do 16,30 hod (pevně daná)
- personalistika a agenda s ní spojená (BOZP, smlouvy, příprava podkladů pro mzdy …),
- péče o pokladnu, příprava a zpracování dokladu pro účetní,
- back office administrativní agenda
- správa a inventarizace firemního majetku
- technicko-administrativní správa budov školky a jeslí
- komunikace s pobočkami, zaměstnanci
- zajištování dalších úkolu dle pokynu vedoucího.
NABÍZÍME:
- zajímavou, rozmanitou a samostatnou práci na HPP – plný úvazek,
- nástupní mzdu 28.000 - 32.000 Kc,
- 25 dnu dovolené,
- služební mobil a NB,
- zaměstnavatelem dotované stravování.
Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta, Ekonomika - mzdové účetnictví, Ekonomika - personalista, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B