• zajišťování služeb pokladny Magistrátu hl. města Prahy
• výběr hotovosti a její předávání k dalšímu zpracování
• zajišťování zúčtovacího a platebního styku s bankou
• vybírání správních poplatků podle předem stanovených sazeb
• výkon administrativních evidenčních agend
• příprava podkladů a zpracování statistických údajů včetně zpracování dílčích podkladů a prověřování správnosti prvotních údajů
• střední vzdělání s maturitní zkouškou
• uživatelská znalost práce na PC, schopnost pracovat s pokladním/účetním softwarem
• komunikační dovednosti
• asertivní jednání, vstřícný a profesionální přístup ke klientům/veřejnosti
• organizační dovednosti a samostatnost
• svědomitost, pečlivost a přesnost (manipulace s penězi/hotovostí)
• spolehlivost a odpovědný přístup k pracovním úkolům
• odolnost vůči stresu
Výhodou práce na obdobné pracovní pozici znalost pokladního modulu GINIS
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 8, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
• pracovní poměr na dobu neurčitou
• odchylná pracovní doba
• 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
• pracoviště v centru Prahy
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Písemné nabídky se strukturovaným profesním životopisem v českém jazyce prosím zasílejte do 21. listopadu 2024 na adresu kariera.magistrat@praha.eu. Do předmětu zprávy uveďte: Volné místo – referent/ka poplatků (pokladna)/UCT/VM50/24/S.