• Nábor pracovníků a zodpovědnost za jejich adaptační proces
• Vedení personální administrativy v souladu s GDPR
• Péče o stávající zaměstnance – podpora a budování vztahů v rámci týmu
• Podílení se na zaškolování a rozvoji pracovníků, vyhodnocování školících plánů a
realizovaných školení
• Podílení se na správě benefitů, plánování a vyhodnocování odměň
• Podílení se na PR aktivitách, interních i externích
• Organizace firemních akcí
• Poskytování podpory v HR otázkách vedoucím oddělení
• Řešení pracovněprávních záležitostí (pracovní smlouvy, změny úvazků, docházka)
Jaké znalosti a dovednosti od Vás potřebujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání
• Alespoň 5 let zkušeností na obdobné pozici
• Znalost němčiny nebo angličtiny na velmi dobré úrovni – slovem i písmem
• Orientaci v pracovním právu a příslušné české legislativě
• Výborné komunikační a prezentační dovednosti
• Samostatnost, dobré organizační dovednosti, pečlivost a zodpovědnost
• Přátelské a vlídné jednání vůči kolegům, schopnost řešit konflikty
Co náš klient nabízí:
• Neformální a přátelské pracovní prostředí
• Zázemí stabilní společnosti s dlouhou tradicí na trhu
• Možnost profesního i osobního rozvoje
• Motivační mzdu a zajímavé benefity
• Flexibilní pracovní dobu
• Řadu firemních benefitů (zdravotní péče, firemní akce, dárky pro zaměstnance, firemní
jídelna, příspěvek na sportování..)
• Práci na plný úvazek a HPP