KAROSERIA a.s.
Zabýváme se pronájmem nemovitostí, bytů a nebytových prostor, dále hostinskou činností, opravami a údržbou silničních vozidel a jejich příslušenství, nákupem, prodejem, správou a údržbou nemovitostí.
Více informací o společnosti naleznete na www.karoseria.cz.
Náplň práce:
• zpracování účetních dokladů
• vedení účetní evidence hmotného a nehmotného majetku
• fakturace
• SŠ vzdělání ekonomického směru
• praxe v oboru
• znalost účetních předpisů a daňové legislativy
• znalost práce na PC, MS Office
• samostatnost, odpovědnost, spolehlivost
Výhodou:
• znalost programu Helios
• pružná pracovní doba 40 hod./týden (bez možnosti práce na home office)
• příjemné pracovní prostředí
• zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, týden dovolené navíc, příspěvek na PP a ŽP, příspěvek na rekreaci)
Místo práce: Heršpická 758/13, 619 00 Brno
Termín nástupu: ihned / dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: eva.strouhalova@karoseria.cz