NÁPLŇ:Rozvíjení dlouhodobých vztahů s klíčovými zákazníky. Pravidelná komunikace s klienty za účelem pochopení jejich potřeb a očekávání. Vytváření a implementace strategií pro rozvoj obchodních příležitostí s klíčovými zákazníky. Identifikace nových příležitostí pro růst a rozšíření spolupráce. Koordinace interních zdrojů a týmů pro zajištění úspěšného plnění požadavků zákazníků. Dohled nad realizací projektů a zajištění, že jsou dodrženy termíny a rozpočty. Příprava a vyjednávání obchodních podmínek a smluv s klíčovými zákazníky. Zajištění, že smlouvy jsou výhodné pro obě strany a v souladu s firemními cíli. Rychlé a efektivní řešení problémů a stížností zákazníků. Zajištění vysoké úrovně spokojenosti zákazníků. Příprava pravidelných reportů pro vedení společnosti o stavu a vývoji vztahů s klíčovými zákazníky.
Úzká spolupráce s prodejním, marketingovým a produktovým týmem pro zajištění konzistentní zákaznické zkušenosti. Přenos zpětné vazby od zákazníků do relevantních oddělení pro zlepšení produktů a služeb. Neustálé sledování trendů na trhu a konkurenčního prostředí.
Přizpůsobení strategií a přístupů na základě změn na trhu.
NABÍZÍME: telefon, notebook, příspěvky na penzijní spoření, mzda + neomezené provize
KONTAKT: telefonicky, emailem 9-15 hod