Referent/ka správy pohřebišť Olomouc

Plat:
24100 - 34370 Kč
Město:
Olomouc
Okres:
Olomouc
Počet míst:
1
Hodin týdně:
40
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

PP na dobu určitou 1 rok, potom na dobu neurčitou.



Popis práce:

- fotodokumentace hrobových míst a její zpracování, implementace do databázového systému, grafické a mediální ICT, optimalizace, plnění databáze

- poskytování služeb provozní podpory evidenčního systému a opravy v databázovém systému

- zpracovávání podkladů a úzké spolupráce s notářskými kancelářemi v rámci pozůstalostních řízení, s tím spojená administrativa/evidence

- elektronická administrace vymáhání pohledávek a upomínek v sw DIGIS (nebo jiném)

- komplexní koordinace a metodické usměrňování spisové služby, včetně zpracovávání návrhů příslušných vnitřních předpisů (spisový řád).

- zpracovávání koncepce rozvoje spisové služby, shromažďování uživatelských požadavků na rozvoj elektronického systému spisové služby a jejich kategorizace, tvorba návrhů a zadání pro dodavatele elektronického systému spisové služby v certifikovaných i necertifikovaných informačních systémech určených

- zástup v evidenci všech majetkových pohybů hrobových míst a hrobových zařízení, tj. zprostředkování, koupě, přijímání a vydávání peněz veřejnosti, a to v rozsahu podle potřeb zaměstnavatele

- zajišťování správné funkce a chodu vymezených uživatelských úseků informační a komunikační infrastruktury, například operačních systémů, kancelářských nebo jiných aplikací pro koncového uživatele, síťového prostředí, databází apod.

- stanovování a organizování způsobů a postupů využívání komunikačních prostředků výpočetní techniky.

- administrace vnitřního oznamovacího systému organizace

- administrace veřejných zakázek ve spolupráci se zřizovatelem

- inventarizace HZ a dalších položek z evidence majetku GORDIC v návaznosti na evidenci v sw DIGIS (nebo jiném).



Od uchazečů požadujeme:

- min. SŠ vzdělání

- znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office)

- organizační schopnosti, systematičnost a analytické myšlení

- psychickou odolnost

- flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost



Uchazečům nabízíme:

- pracovní pozici v tradiční a renomované organizaci

- platové zařazení dle platných předpisů a odpovídající praxe

- 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění

- nástup ihned nebo dle vzájemné dohody



Přihlášky obsahující jméno, příjmení a kontaktní údaje (email, telefon) spolu se strukturovaným životopisem zasílejte v tištěné podobě poštou nebo dodejte osobně na adresu sídla HMO, nebo zasílejte v elektronické podobě (dokumenty ve formátu PDF) na emailovou adresu ekonomika@hrbitovyolomouc.cz, a to nejpozději do 30. listopadu 2024. Na obálku, resp. do předmětu emailu uveďte "VŘ - referent/ka správy pohřebišť". Součástí emailové zprávy, popř. poštovní zásilky musí být vyjádření souhlasu se zpracováním poskytovaných osobních údajů. Pakliže uchazeč nevyjádří tento souhlas, nemůže být do VŘ zařazen a jím zaslané podklady mu budou odmítnuty a vráceny zpět.



Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k přijímacímu pohovoru

Požadavky na uchazeče

Práce s PC

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace
Telefon:
602 276 852
E-mail:
Odpovědná osoba:
Iveta Dašková
Reference:
67103984