OBCHODNÍ ASISTENT/KA
Požadujeme: SŠ vzdělání, zkušenosti na obdobné pozici výhodou, nikoli podmínkou, znalost programů MS Office (Excel, Word, Powerpoint), výbornou znalost českého jazyka, komunikační dovednosti a schopnost pracovat v týmu, samostatnost, pečlivost, aktivní přístup ke svěřeným úkolům, organizační schopnosti, ochotu učit se novým věcem, znalost anglického / německého jazyka výhodou, trestní bezúhonnost, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič).
Náplň práce: podpora obchodního týmu, obchodní dokumentace, zápisy z porad, správa databáze zákazníků, evidence a vyřizování poštovních zásilek, telefonická a emailová komunikace se zákazníky, práce s interním systémem, spolupráce s ostatními odděleními společnosti, zajišťování ubytování a občerstvení pro návštěvy.
Místo výkonu práce: Branská 329, 514 01 Jilemnice.
Nabízíme: příjemné pracovní prostředí nadnárodní společnosti, práce v přátelském kolektivu, 20 dní dovolené, 3 dny sick days, firemní telefon a notebook, příspěvek na stravování, pernamentky do bazénu v Nové Pace, Vrchlabí a Jilemnici,vstupenky do ZOO Dvůr Králové n./Labem pro celou rodinu, jazykové kurzy, možnost zakoupení našich výrobků za zvýhodněnou cenu, po zapracování smlouva na dobu neurčitou.
Kontakt:
- e-mailem: info.cz@hildinganders.com
- telefonicky: 604 197 928, po - pá: 8:00 - 14:00 hodin
Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B