Vedoucí oddělení přestupků na odboru dopravy Hlučín

Plat:
25280 - 37170 Kč
Město:
Hlučín
Okres:
Opava
Počet míst:
1
Hodin týdně:
40
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.16/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY

Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín.

Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení).



Charakteristika činnosti: Vedení řízení o dopravních přestupcích včetně vydávání rozhodnutí v prvním stupni řízení, omezování, odnímání a vracení řidičských oprávnění, vedení řízení o zadržení řidičského průkazu, rozhodování o námitkách proti záznamu bodů v registru řidičů, provádění evidence a záznamů v registru řidičů, evidence pohledávek spojená s činností úseku. Zodpovědnost za chod oddělení.



Předpokládaný nástup: dohodou.



Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).



Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu.

Jiné požadavky:

- Vysoké pracovní nasazení,

- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,

- zvládání zátěžových situací,

- velmi dobrá znalost práce na PC,

- schopnost a ochota učit se novým věcem,

- znalost zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), ve znění pozdějších předpisů, znalost zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, znalost zákona č. 30/2024 Sb., o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, ve znění pozdějších předpisů, znalost zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů - vše výhodou,

- řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou,

- schopnost vedení týmu.



Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:

- přesné označení výběrového řízení,

- jméno, příjmení a titul uchazeče,

- datum a místo narození uchazeče,

- státní příslušnost uchazeče,

- místo trvalého pobytu uchazeče,

- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,

- datum a podpis uchazeče,

- kontaktní telefonní číslo.



Nabízíme tyto benefity:

- Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),

- 5 dnů pracovního volna s náhradou platu,

- příspěvek na penzijní připojištění,

- příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,

- příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,

- peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu



Požadované doklady:

- Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,

- výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

- ověřená kopie dokladu o dosaženém vzdělání.



Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete nebo doručte na addresu:

Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín.

Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 28.11.2024 (k tomuto datu musí být přihláška doručena), v případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín: do 28.11.2024 do 10:00 hod.

Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě.

Výběrové řízení se bude konat dne 03.12.2024 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.Pozvánky na výběrové řízení nebudou zasílány, uchazeči budou kontaktováni telefonicky.

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Město Hlučín
Telefon:
595 020 223
E-mail:
Odpovědná osoba:
Dagmar Suchánková
Reference:
67103588