Pro našeho klienta, menší stabilní firmu, která se zabývá implementací a úpravou ekonomického softwaru, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka back office/Podpora obchodu.
Náplň práce:
* Administrativa spojená se správou a evidencí projektů
* Úzká spolupráce s vedením společnosti
* Komunikace s klienty, tvorba nabídek
* Podpora interního a externího prodeje
* Správa sociálních sítí
Požadavky:
* Zkušenosti s administrativou a schopnost být podporou obchodnímu týmu
* Zkušenosti na obdobné pozici a samostatnost
* AJ (výhodou), především pasivně
* Základní povědomí o účetnictví
* Znalost MS Office a schopnost práce s PC
* Dobré organizační schopnosti
* Spolehlivost a zodpovědný styl práce
Nabízíme:
* Spolupráci na HPP
* Různorodou práci v menším týmu
* Mobilní telefon a notebook
* Flexibilní pracovní dobu
* Benefity: profesní školení, stravenky, kávu a ovoce na pracovišti
* Místo výkonu práce: Praha 9 – Libeň
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.