Asistent/ka back office/Podpora obchodu Praha

← zpět na přehled pozic
Plat:
35000 - 50000 Kč/měsíc
Typ úvazku:
Plný
Okres:
Praha

Požadavky na uchazeče

Pro našeho klienta, menší stabilní firmu, která se zabývá implementací a úpravou ekonomického softwaru, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka back office/Podpora obchodu.

Náplň práce:
* Administrativa spojená se správou a evidencí projektů
* Úzká spolupráce s vedením společnosti
* Komunikace s klienty, tvorba nabídek
* Podpora interního a externího prodeje
* Správa sociálních sítí

Požadavky:
* Zkušenosti s administrativou a schopnost být podporou obchodnímu týmu
* Zkušenosti na obdobné pozici a samostatnost
* AJ (výhodou), především pasivně
* Základní povědomí o účetnictví
* Znalost MS Office a schopnost práce s PC
* Dobré organizační schopnosti
* Spolehlivost a zodpovědný styl práce

Nabízíme:
* Spolupráci na HPP
* Různorodou práci v menším týmu
* Mobilní telefon a notebook
* Flexibilní pracovní dobu
* Benefity: profesní školení, stravenky, kávu a ovoce na pracovišti
* Místo výkonu práce: Praha 9 – Libeň

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Odpovědět

Nahlásit podezřelý inzerát

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Adresa:
Praha 2 - Vinohrady
E-mail:
poslat e-mail
Odpovědná osoba:
personální konzultant