Pro našeho významného zákazníka, který je světovým lídrem v oblasti automobilových technologií, hledáme kandidáta na pozici Koordinátora zákaznické kvality.
* Komunikace se zákazníkem, vyřizování zákaznických požadavků a reklamací.
* Příprava kontrolních plánů.
* Vyhledávání a vyhodnocování rizik, nastavování nápravných opatření (spolupráce při tvorbě FMEA).
* Příprava 8D reportu a akčních plánů.
* Koordinace a spoluúčast na zákaznických auditech.
* Příležitostné služební cesty a návštěvy zákazníka.
* Analýza příčin reklamací a navrhování nápravných opatření.
* Spolupráce s ostatními odděleními.
* Minimálně bakalářské vzdělání.
* Smysl pro systém, pečlivost a zodpovědný přístup k práci.
* Praxe v automotive výrobním prostředí min. 3 roky.
* Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni.
* Znalost IATF.
* Zkušenosti s vedením týmu výhodou.
* Řidičský průkaz skupiny B.
* Odpovídající mzdové ohodnocení.
* 13. mzda po zkušební době.
* Podporu ze strany týmu při adaptaci ve společnosti.
* Možnost kariérního růstu- příležitosti v rámci oddělení, závodu, ostatních závodů, v regionu či v zahraničí.
* Jazykové a další odborné vzdělávání v rámci požadavků pracovní pozice.
* 5 týdnů dovolené po 1. odpracovaném roce.
* Dotované stravování v závodě.
* Pravidelné navyšování mezd.
* Cafeterie.