Budete se starat o přidělené portfolio zákazníků
Denně komunikovat se zákazníky v němčině (telefonicky, e-mailem)
Připravovat cenové nabídky a smlouvy
Evidovat data v interním systému
Komunikovat s kolegy napříč společností
Hledáme nadšeného specialistu zákaznické péče!
Máte plynulou němčinu a umíte jednat s různými klienty? Hledáte novou profesní výzvu?
Připojte se k našemu dynamickému týmu a pomozte nám poskytovat špičkovou péči našim zákazníkům!
Min. středoškolské vzdělání
Komunikativní německý jazyk, úroveň B2/C1
Velmi dobré komunikační a organizační dovednosti
Prozákaznický přístup
Zkušenost na obdobné pozici výhodou, ale není podmínkou
Týden dovolené navíc
Flexibilní pracovní doba
Zkrácená pracovní doba na 7,5 hodin
Příspěvek na penzijní připojištění
Závodní stravování
Pravidelné akce pro zaměstnance
Firemní vzdělávání
Zvýhodněné volání pro zaměstnance
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.