Organizace práce vašeho týmu a zajištění plnění zakázek včas a v maximální kvalitě.
Stanovování priorit, kontrola pracovních postupů a zajišťování potřebných zdrojů.
Analýza reklamací a implementace nápravných opatření.
Sledování zakázek, kvality a produktivity.
Zlepšování procesů, pracovního prostředí a zavádění změn.
Řízení HR agendy – hodnotící rozhovory, docházka, bonusy, pohovory, zaškolování nových kolegů.
Sdílení informací s ostatními odděleními a příprava reportů.
Komunikace s kolegy (interní i externí), včetně dánské centrály.
Alespoň 3 roky praxe v mezinárodní firmě na podobné pozici (mistr, supervisor, vedoucí provozu apod.).
Praktické zkušenosti s vedením týmu a schopnost udržovat pořádek a pravidla.
Aktivní znalost angličtiny (denní komunikace osobně, online i e-mailem – úroveň B1 a vyšší).
Znalost řízení výrobních a logistických procesů.
Ideálně zkušenosti s ERP systémem (např. D365).
Přirozený respekt, schopnost motivovat tým a férový přístup
25 dní dovolené + možnost neplaceného volna,
příspěvek na penzijní spoření (3 % z hrubé mzdy),
Multisport kartu za 300 Kč měsíčně,
stravenkový paušál (cca 2 300 Kč/měsíc),
dotované obědy, občerstvení zdarma,
firemní akce a vzdělávací aktivity (paintball, dny zdraví, večírky).
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.