Vedoucí oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže Olomouc

Plat:
27250 - 40120 Kč
Město:
Olomouc
Okres:
Olomouc
Počet míst:
1
Hodin týdně:
40
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

Charakteristika vykonávané práce: koordinace správních činností v předškolním

a základním vzdělávání v rámci obecního školství, podíl na realizaci krajské školské politiky, podíl na přípravě strategických a koncepčních materiálů pro oblast krajského školství, poskytování metodické a konzultační pomoci školám

a školským zařízení a jejich zřizovatelům, koordinace přípravy materiálů pro orgány kraje v oblast školství, zajišťování agendy výboru pro výchovu, vzdělávání a zaměstnanost

místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje

Požadavky:

dosažené vzdělání VŠ

obor vzdělání: právo a právní věda, právo, pedagogika výhodou

znalosti oboru: školská legislativa, správní řád, zákon o krajích, zákon o obcích

zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností ve školství výhodou

zkušenost v řízení kolektivu v posledních 2 letech výhodou

praxe ve veřejné správě: výhodou

praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou

jazykové znalosti:

cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou

další požadované dovednosti

uživatelská znalost PC (MS Office)

ŘP sk. B

samostatnost

komunikativnost

smysl pro týmovou práci

schopnost analyticky a koncepčně myslet

Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: vedoucí oddělení organizačně správních činností na Odboru školství

a mládeže Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:

Krajský úřad Olomouckého kraje

Personální útvar

Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc

nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 6. 12. 2024 do 12:00 hodin.

kontaktní pracovník - vedoucí odboru: Mgr. Miroslav Gajdůšek, MBA

telefon: 585 508 856, email: m.gajdusek@olkraj.cz

Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 12.



Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve



Předpoklady:

Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk

Bezúhonnost



Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.



V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).



K přihlášce připojte:

Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).

Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.

Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů

Čestné prohlášení dle ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.

Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.



O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového ří

Požadavky na uchazeče

Práce s PC, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Olomoucký kraj
Telefon:
585 508 856
E-mail:
Odpovědná osoba:
Miroslav Gajdůšek
Reference:
67105782