Iuliana Marcu, e-mail: ceo@adria-holding.com
výběrové řízení: Hotel EUROSTARS THALIA Praha
• Udržujte v dokonalém stavu čistoty a uspořádejte pokoje hotelu, kanceláře, společné prostory a různé místnosti stejného.
• Výměna ložního prádla na pokojích.
• Do pokojů vybavte odpovídající toaletní potřeby, stejně jako hotelové dokumenty a další doplňky.
• Udržovat pokoje a obslužné prostory v optimálním stavu, aby měl klient pocit klidu a bezpečí, že se každý den ocitne v situaci, kdy do pokoje vstoupil poprvé.
• Poskytovat přímý zákaznický servis ve funkcích své oblasti.
• Vykonávat úkoly týkající se prádla a prádla.
Náplň práce zaměstnance
Práce pokojských
Připravovat, přepravovat a shromažďovat materiály a výrobky potřebné pro úklid a údržbu místností a veřejných i vnitřních prostor.
Připravovat si místnosti pro schůzky, kongresy atd.
Vyčistit společné prostory hotelu a provádět pomocné práce.
Doplňovat minibary na pokojích.
Vyplňovat denní formuláře a zprávy.
Jakékoli poškození nahlašovat oddělení údržby k rychlé opravě.
stravenkový paušál, příspěvek na dopravné