Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu
Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze
písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději
do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin).
Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou
komisí stanoven další průběh výběrového řízení
Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu,
odborná praxe v ekonomických agendách rozpočtových organizací nebo při vedení účetnictví v délce
minimálně 3 roky, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém),
znalost práce s ekonomickým informačním systémem, znalost právních předpisů souvisejících s pracovní
činností, zejména zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových
pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 320/2001 Sb., o finanční
kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, vše v platném znění, psychická odolnost, dobré
komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování,
trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost.
Pracovní náplň: organizační, řídící, výkonná, metodická, konzultační a poradenská činnost v rámci Odboru
ekonomického, sestavování, úprava, rozbor a kontrola plnění rozpočtu a rozpočtových opatření Městské
části Praha 16, rozbory rozpočtů příspěvkových organizací, zpracovávání finančního vypořádání
hospodaření, optimalizace příjmové a výdajové politiky organizace, vedení a kontrola specializované
odborné finanční agendy projektů (dotace, evropské strukturální fondy), komplexní koordinace vedení
účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, sledování stavu,
pohybu a rozdílu majetku a závazků, nákladů a výnosů, výdajů a příjmů a výsledků hospodaření,
sestavování účetní závěrky a závěrečného účtu, koordinace správy daní, poplatků či jiných obdobných
peněžitých plnění, metodické vedení agendy výpočtu, výplaty a zúčtování platů a dalších plnění
poskytovaných zaměstnancům, kontrola čerpání mzdových prostředků, součinnost s příslušnými útvary a
institucemi při zpracování a rozboru rozpočtu i hospodaření včetně kontrolní činnosti.
5 týdnů dovolené, dny placeného zdravotního volna, osobní příplatek po zkušební době,
stravenky, paušální příspěvek ze SFZ, přátelské prostředí menšího úřadu, možnost
homeoffice, vitamínové prostředky na celý rok