Vedoucí Odboru ekonomického Praha

Plat:
39166 - 49206 Kč
Město:
Praha
Okres:
Praha
Počet míst:
1
Hodin týdně:
40
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu

Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze

písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději

do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin).

Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou

komisí stanoven další průběh výběrového řízení



Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu,

odborná praxe v ekonomických agendách rozpočtových organizací nebo při vedení účetnictví v délce

minimálně 3 roky, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém),

znalost práce s ekonomickým informačním systémem, znalost právních předpisů souvisejících s pracovní

činností, zejména zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových

pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 320/2001 Sb., o finanční

kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, vše v platném znění, psychická odolnost, dobré

komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování,

trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost.

Pracovní náplň: organizační, řídící, výkonná, metodická, konzultační a poradenská činnost v rámci Odboru

ekonomického, sestavování, úprava, rozbor a kontrola plnění rozpočtu a rozpočtových opatření Městské

části Praha 16, rozbory rozpočtů příspěvkových organizací, zpracovávání finančního vypořádání

hospodaření, optimalizace příjmové a výdajové politiky organizace, vedení a kontrola specializované

odborné finanční agendy projektů (dotace, evropské strukturální fondy), komplexní koordinace vedení

účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, sledování stavu,

pohybu a rozdílu majetku a závazků, nákladů a výnosů, výdajů a příjmů a výsledků hospodaření,

sestavování účetní závěrky a závěrečného účtu, koordinace správy daní, poplatků či jiných obdobných

peněžitých plnění, metodické vedení agendy výpočtu, výplaty a zúčtování platů a dalších plnění

poskytovaných zaměstnancům, kontrola čerpání mzdových prostředků, součinnost s příslušnými útvary a

institucemi při zpracování a rozboru rozpočtu i hospodaření včetně kontrolní činnosti.



5 týdnů dovolené, dny placeného zdravotního volna, osobní příplatek po zkušební době,

stravenky, paušální příspěvek ze SFZ, přátelské prostředí menšího úřadu, možnost

homeoffice, vitamínové prostředky na celý rok

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Městská část Praha 16
Telefon:
234 128 202
E-mail:
Odpovědná osoba:
Bc. Petra Mrázková
Reference:
67105224