Jste komunikativní, baví vás práce s lidmi a dokážete vždy poskytnout tu nejlepší péči klientům? Pokud vás zároveň těší každodenní cestování po regionu, máme pro vás skvělou příležitost! Pro našeho významného klienta působící v oblasti spotřebitelské zdravotní péče obsazujeme pozici Key account managera, konkrétně pro oblast Jihlavy, Žďáru nad Sázavou a Třebíče.
Náplň práce:
* péče o portfolio klientů v daném regionu (velkoobchod, maloobchod)
* realizace obchodu, vyjednávání cen a obchodních podmínek
* plánování a realizace schůzek s klienty
* řešení objednávek a merchandisingu
* zajištění dostupnosti a visibility produktů, včetně POS materiálů
* spolupráce s distribučním partnerem
* 90 % práce se odehrává v terénu, 2 dny v měsíci vyhrazeny pro administrativní činnosti
Co vám nabídneme
* HPP na 1 rok s možností prodloužení
* zajímavé finanční ohodnocení
* 5 týdnů dovolené
* 5 dní placeného volna nad rámec standardní dovolené
* firemní vůz i k soukromým účelům
* Multisport karta plně hrazena zaměstnavatelem
* doplatek do 80 % mzdy při pracovní neschopnosti
* Sodexo benefitní body
Co od vás očekáváme
* 3 roky zkušenosti na pozici obchodního zástupce, nebo KAM na tradičním trhu (nejlépe FMCG)
* komunikativní a ambiciózní osobnost
* týmový hráč s proklientským přístupem
* vzdělání SŠ s maturitou
* uživatelská znalost balíčku Microsoft office
* anglický jazyk výhodou
Jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.