Tato pozice je vhodná pro kandidáta, který dokáže komunikovat s lidmi přátelsky a efektivně.
Vaším úkolem bude kompletní administrativní zajištění logistiky, včetně evidence dodacích listů, objednávek a emailové komunikace.
Budete pracovat na komunikaci s jednotlivými pobočkami a zajistíte hladký chod drobných logistických procesů.
Požadujeme absolvování střední školy s maturitou,
Znalost práce na PC a s MS Office.
Očekáváme minimálně 1 rok praxe na obdobné pozici,
Spolehlivost, zodpovědnost, smysl pro detail a schopnost pracovat v týmu.
Pokud vás baví administrativa a logistika, a splňujete naše požadavky, neváhejte a zašlete nám svůj životopis. Těšíme se na vaši odpověď.
Jako zaměstnanec získáte zázemí a jistotu silné české společnosti.
HPP na dobu neurčitou
5 týdnů dovolené, penzijní připojištění a příspěvek na stravování.
Můžete se těšit na možnost profesního růstu, přátelský kolektiv v moderním pracovním prostředí
Vitamínové balíčky
Pracovní doba je 8 hodinová v jednosměnném provozu
Nástup je možný ihned.