Hledáme proaktivního organizovaného člověka se zkušenostmi na pozici asistenta managementu a se znalostí německého i anglického jazyka. Náš klient nabízí velmi zajímavou práci s celou řadou benefitů jako je například možnost práce na dálku, pokud jste mimo dojezdovou vzdálenost, firemní školka, roční bonus nebo akcie společnosti zdarma.
co vás čeká
* Správa kalendářů, plánování schůzek a koordinace meetingů
* Asistence při organizaci různých eventů
* Zpracování e-mailové korespondence
* Zpracování a správa objednávek
* Zpracování evidence hmotného majetku
* Poskytování další administrativní podpory na základě potřeb týmu
co vám nabídneme
* HO 2-3 dny v týdnu
* Možnost práce na dálku, pokud nejste v dojezdové vzdálenosti
* Firemní školka
* 25 dní dovolené
* Roční bonus
* Stravenky
* Multisport karta
* Kafeterie
* Příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
* Možnost získat akcie společnosti zdarma
* Růst kariéry a rozvoj
co od vás očekáváme
* Nejméně 2 roky zkušeností v roli asistentky, ideálně executive asistentky
* Vysokoškolské vzdělání v příslušném oboru (např.: Ekonomie; Obchodní administrativa) výhodou
* Anglický (B2/C1) i německý jazyk (B2/C1)
* Komunikační a organizační dovednosti
* Samostatnost
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.