• Komunikace se zákazníky v rámci svěřených projektů ve vývojové i sériové fázi produktů - řešení reklamací a dotazů ohledně kvality, účast na zákaznických auditech.
• Tvorba dokumentace spadající do procesů kvality – katalogy vad, vzorkování dílů se zákazníky, kontrolní plány.
• Podpora výrobní kvality – řešení interních kvalitativních problémů, schvalování referenčních a hraničních vzorků
• Spolupráce na zlepšování výrobních procesů
• SŠ/VŠ vzdělání (ideálně technického směru)
• Organizační a komunikační dovednosti
• Schopnost reagovat a řešit problémy
• Komunikativní znalost AJ
• Uvítáme praxi v oblasti řízení kvality (jsme schopni zaučit i uchazeče s méně zkušenostmi v oboru)
• Platové podmínky 40 000 – 50 000Kč / měsíc dle zkušeností uchazeče
• Zázemí silné a stabilní společnosti v oboru
• Nadstandardní zaměstnanecké benefity – od firemního vzdělávání, jazykových kurzů až po příspěvky na stravování a penzijního připojištění
• Moderní pracovní prostředí s přátelským kolektivem, kde budete mít možnost profesního
i osobního růstu
• Pracovní dobu 37,5 hodin týdně a pět týdnů dovolené.
• Příspěvek na dojíždění
• Možnost nástupu ihned, nebo dle domluvy
Připojte se k nám a podílejte se na vysokém standardu kvality, na který jsme právem pyšní!