• každodenní komunikace se svěřenými zákazníky, včetně výjezdů k nim, a to i do zahraničí
• schopnost samostatného aktivního vyhledávání nových zákazníků
• komplexní zpracování a veškerá administrativa spojená s vedením došlých objednávek
• příprava měsíčních a kvartálních reportů o prodejních aktivitách, analýza prodejních trendů a trhu
• příprava a správa prodejní dokumentace (nabídky, smlouvy a pod.)
• vedení a aktualizace databází zákazníků, kontaktů a obchodních příležitostí v CRM systémech
• anglický jazyk (min. úroveň B2), popřípadě německý jazyk
• uvítáme SŠ popř. VŠ technického zaměření
• technická zdatnost, zkušenosti se slaboproudou elektronikou bude velkou výhodou
• nadstandardní znalost Microsoft Office, zejména Excel, Word
• znalost Adobe Illustrator a schopnost vytváření katalogových listů
• řidičský průkaz skupiny B
• znalost IS Helios výhodou
• pečlivost, svědomitost a analytické myšlení
• nástupní mzdu až 55 000 Kč podle praxe a vzdělání, s předpokládaným růstem po zapracování
• spoustu zajímavé práce na projektech, které obohatí Vaši kariéru a k tomu konkurenceschopné podmínky odpovídající důležitosti této pozice
• práce na plný úvazek v Kroměříži - nástup možný ihned
• širokou škálu benefitů (bonus dny pracovního volna, Sick days, nadstandardní příspěvek na stravování, podpora vzdělávání a osobního rozvoje, pružná pracovní doba)
Chcete se stát klíčovou osobou, která dokáže obchodní oddělení propojit s těmi správnými zákazníky? Máte zkušenosti s administrativou od vyřízení první objednávky až po uzavření smlouvy? Ovládáte MS Office a dokážete si upravit dokumentaci na profesní úrovni? Baví Vás komunikace ať na vlastním oddělení, nebo u zákazníka?
Pokud odpovídáte ano, přidejte se k nám