• práce s elektronickým evidenčním systémem ETŘ
• zapisování výslechů a dokumentace dalších úkolů trestního řízení
• administrativní podpora policejních činností
• středoškolské vzdělání zakončené maturitou
• znalost práce na PC, technika administrativy
• schopnost psaní všemi deseti – zápis na diktát
• znalost MS Office Word – tvorba dokumentu, formátování textu apod.
• znalost MS Office Excel – základní práce s tabulkami, matematické operace a formátování buněk
• bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů)
Výhodou
• praxe v oblasti administrativní činnosti
• vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti
• znalost informačních systémů PČR, zkušenost s informačním systémem ETŘ
Platové podmínky a další benefity
• platová třída 9 se mzdou 21.710,- Kč – 31.820, Kč (dle započitatelné praxe)
• zvláštní příplatek 2.200,- Kč
• možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace)
• řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna
Obecně
• místo výkonu: Praha 1 – Perštýn 11
• pracovní poměr na dobu určitou, 3 měsíce zkušební doba, možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou
• možnost pracovního poměru na kratší pracovní úvazek
• pružná pracovní doba (základní pracovní doba stanovena v časovém úseku 8.00 – 13.00 hod.)
• termín pro zaslání životopisu: do 05. 12. 2024
• možnost nástupu: 01. 01. 2025 (nebo dohodou)
• Součástí přijímacího řízení je osobní pohovor a psychologické vyšetření.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu jana.blazkova2@pcr.cz s předmětem „organizační pracovník“.