V případě zájmu nás kontaktujte emailem na: podatelna@sebestian.cz, zašlete strukturovaný životopis s dokumenty o nejvyšším dosařženém vzdělání do 8.12.2024.
Požadované vzdělání: alespoň jedno z uvedených
• úplné střední odborné s vyučením i maturitou
• úplné střední odborné s maturitou (bez vyučení)
• vyšší odborné
• bakalářské
• magisterské.
Upřesňující informace:
Náplň práce:
• obsluha datové schránky, zajištění agendy Czech Point, výpisy ze základních registrů
• vedení úřední desky úřadu
• vedení pokladny, správa poplatků
• vidimace a legalizace
• správní řízení na úseku evidence obyvatel
• přidělování čísel popisných a evidenčních objektů
• organizační zajišťování voleb.
Podmínky:
• hlavní pracovní poměr na částečný úvazek, na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce
• nástup od 6.1.2025
• platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, osobní příplatek
• 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké benefity
• průběžné vzdělávání
• flexibilní začátek a konec pracovní doby vyjma úředních dnů.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
• dosažení věku 18 let
• způsobilost k právním úkonům
• státní občanství České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
• bezúhonnost ve smyslu ustanovení S 4 odst. 2 zákona č.312/2002 Sb., v platném znění
• minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
• pečlivost, systematičnost, spolehlivost, flexibilita
• dobré organizační a komunikační schopnosti a příjemné vystupování
• dobrá znalost práce na PC — uživatelské znalosti na vyšší úrovni
• praxe ve státní správě výhodou
• zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou.