[] Místo výkonu: Územní pracoviště v Rumburku
Františka Nohy č.p. 845/2, Rumburk 1
Charakteristika činnosti
Pracovník Oddělení kontrolního:
• Zajišťuje komplexní výkon agendy ve složitých případech správy daní v rozsahu své působnosti.
• Provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů a vydává rozhodnutí v daňovém a správním řízení.
• Provádí postupy při správě daní podle daň. řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u všech druhů daní.
• V rozsahu své působnosti vede správní řízení ve věci správních deliktů a řízení o přestupcích ve vztahu k zákonu o omezení plateb v hotovosti, zákonu o účetnictví a ukládá pokuty.
• Vyhotovuje zprávy o daň. kontrolách a místních šetřeních, vyhotovuje protokoly o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami.
• Zpracovává návrhy stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu.
Požadujeme
• vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program (popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou dle zákonem stanovených podmínek)
• ŘP sk. B výhodou
• samostatnost, schopnost analytického myšlení, dobrý písemný projev
• znalost práce na PC (Word, Excel, internet)
• bezúhonnost, odpovědnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
• schopnost jednání s lidmi
• výhodou znalost účetnictví včetně prováděcích předpisů
Nabízíme
• platové zařazení: platová třída 10, popř. další nárokové příplatky
• předpokládaný den nástupu: 3.2.2025
• pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení místa na dobu určitou, zástup po dobu mateřské a následné rodičovské dovolené)
• možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou
• zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
• stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
• motivační ohodnocení
• pružná pracovní doba
• 25 dní dovolené
• 5 dní indispozičního volna
• možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci
• příspěvek na stravování
• čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii)
• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
• letní tábor pro děti zaměstnanců
• víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
• propracovaný vzdělávací program
Přihlášky do výběrového řízení:
formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte
do 6.12.2024
na e-mail: Denisa.Hanova@fs.mfcr.cz, v kopii na e-mail: Karel.Malanik@fs.mfcr.cz
do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 250738 (PP)
nebo na adresu:
VŘ 250738 (PP) - Mgr. et. Mgr. Karel Malaník
Finanční úřad pro Ústecký kraj
Územní pracoviště v Děčíně
Řetězová 1369/2a, Děčín I - Děčín, 405 39
kontaktní osoba: Ing. Martina Vábererová
telefon: 412 592 405