250738 - referent/ka v Oddělení kontrolním III. Rumburk

Plat:
23390 - 34370 Kč
Město:
Rumburk
Okres:
Děčín
Počet míst:
1
Hodin týdně:
40
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

[] Místo výkonu: Územní pracoviště v Rumburku

Františka Nohy č.p. 845/2, Rumburk 1



Charakteristika činnosti

Pracovník Oddělení kontrolního:

• Zajišťuje komplexní výkon agendy ve složitých případech správy daní v rozsahu své působnosti.

• Provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů a vydává rozhodnutí v daňovém a správním řízení.

• Provádí postupy při správě daní podle daň. řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u všech druhů daní.

• V rozsahu své působnosti vede správní řízení ve věci správních deliktů a řízení o přestupcích ve vztahu k zákonu o omezení plateb v hotovosti, zákonu o účetnictví a ukládá pokuty.

• Vyhotovuje zprávy o daň. kontrolách a místních šetřeních, vyhotovuje protokoly o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami.

• Zpracovává návrhy stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu.



Požadujeme

• vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program (popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou dle zákonem stanovených podmínek)

• ŘP sk. B výhodou

• samostatnost, schopnost analytického myšlení, dobrý písemný projev

• znalost práce na PC (Word, Excel, internet)

• bezúhonnost, odpovědnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost

• schopnost jednání s lidmi

• výhodou znalost účetnictví včetně prováděcích předpisů



Nabízíme

• platové zařazení: platová třída 10, popř. další nárokové příplatky

• předpokládaný den nástupu: 3.2.2025

• pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení místa na dobu určitou, zástup po dobu mateřské a následné rodičovské dovolené)

• možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou

• zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu

• stabilita a zázemí ve velké státní organizaci

• motivační ohodnocení

• pružná pracovní doba

• 25 dní dovolené

• 5 dní indispozičního volna

• možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci

• příspěvek na stravování

• čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii)

• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních

• letní tábor pro děti zaměstnanců

• víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky

• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven

• propracovaný vzdělávací program



Přihlášky do výběrového řízení:

formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte

do 6.12.2024

na e-mail: Denisa.Hanova@fs.mfcr.cz, v kopii na e-mail: Karel.Malanik@fs.mfcr.cz

do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 250738 (PP)



nebo na adresu:



VŘ 250738 (PP) - Mgr. et. Mgr. Karel Malaník

Finanční úřad pro Ústecký kraj

Územní pracoviště v Děčíně

Řetězová 1369/2a, Děčín I - Děčín, 405 39



kontaktní osoba: Ing. Martina Vábererová

telefon: 412 592 405

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Generální finanční ředitelství
Telefon:
412592405
E-mail:
Odpovědná osoba:
Martina Vábererová
Reference:
67106240