Pro našeho klienta, společnost specializující se na výrobu sportovního vybavení, hledáme kandidáta na pozici Asistent/ka prodeje pro export.
Náplň práce:
* Podpora mezinárodního obchodu se zahraničními partnery
* Komunikace s klienty, řešení požadavků
* Administrativa, příprava obchodní dokumentace a překlady
* Spolupráce s obchodním týmem, podpora osobního a profesního rozvoje
* Průzkum nových obchodních příležitostí a péče o stávající partnery
* Účast na mezinárodních veletrzích a obchodních jednáních
* Zapojení do plánování obchodní strategie a vývoje produktů
Požadujeme:
* Anglický jazyk – další jazyky výhodou
* Obchodní praxe výhodou
* Příjemné vystupování při komunikaci s klienty
* Znalost práce na PC (MS Office)
* ŘP skupiny B
Nabízíme:
* Flexibilní pracovní dobu
* Kariérní růst a rozvoj
* Odměny za práci (fixní mzdu + prémie)
* 5 dní zdravotního volna
* Notebook, příspěvek na mobil a stravování
* Místo výkonu práce: Olomouc
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou