Jsi nadšenec do real-time grafiky a baví tě ladit grafické enginy? U nás se dostaneš přímo k jádru věci – budeš vylepšovat rendering techniky, přidávat nové funkce, jako jsou animační systémy nebo osvětlování, a podílet se na projektech, které vizualizují obrovské terény a detailní simulace. Pokud chceš pracovat s týmem, který se věnuje simulacím i grafice na nejvyšší úrovni, přidej se k nám!
* Ladění a rozšiřování našeho interního grafického enginu.
* Návrh a implementace nových funkcí, jako jsou animační systémy, osvětlovací techniky, rendering terénů nebo particle systémy.
* Vývoj vlastních algoritmů a řešení na základě nejnovějších vědeckých a gamedev poznatků.
* Možnost práce na nástrojích pro content team – např. tvorba systémů pro konverzi terénních dat či modely destrukce budov.
* Spolupráce na fyzikálních systémech (krátery, balistika, destrukce).
* Vývoj systémů pro vykreslování 2D a 3D mapových prvků nebo zvukových systémů.
* Praktické zkušenosti s real-time renderingem a vizualizačními systémy.
* Profesionální znalost C++ a orientace v principech softwarového vývoje.
* Plynulá angličtina – část týmu komunikuje výhradně v angličtině.
* Výhodou: zkušenosti se skriptovacími jazyky (LUA, HLSL) a dalšími vizualizačními nástroji.
* Práce na jedinečných simulacích a grafických projektech, které kombinují vědu a gamedev.
* 13. plat
* 5 týdnů dovolené a dalších až 5 dnů volna.
* Možnost flexibilní pracovní doby a Home Office.
* Rozpočet na vzdělávací kurzy a týmové akce.
* Stravenkový paušál a zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinu.
* Přátelské prostředí, kde můžeš spolupracovat s experty na špičkové technologii.