Dejte nám o sobě vědět, pokud:
• ovládáte maďarský a český jazyk slovem i písmem (AJ nebo NJ výhodou)
• máte SŠ vzdělání
• ovládáte PC na uživatelské úrovni – MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
• jste komunikativní a empatický
• máte organizační schopnosti
• jste samostatný a spolehlivý
Ozvěte se nám, pokud se chcete věnovat:
• objednávání zahraničních pacientů
• organizaci a doprovodu zahraničních pacientů na kliniku
• vyřizování telefonických i e-mailových dotazů
• osobní i písemné podpoře pacientů v průběhu léčby na klinice
• správě administrativní a zdravotnické dokumentace pacientů
• spolupráci s lékaři, sestrami, laboratoří
Na co se u nás můžete těšit?
• jedná se o dlouhodobou práci na HPP
• čeká na Vás přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí
• stravovat se můžete ve firemní jídelně – stravenky ve výši 130 Kč
• nabízíme flexipasy a Multisport kartu
• k dispozici dostanete notebook a služební telefon
• po zkušební době je možno využít částečně home office
• můžete využít jazykových kurzů
• samozřejmostí je 5 týdnů dovolené + 3 dny sick days
• na pracovišti je k dispozici káva a čaj
Pracoviště: Brno
Nástupní mzda: 38.000 Kč
Mzda po zkušební době: 40.000 Kč + prémie
Nástup: dle dohody
Pracovní doba: Po-Pá (07:30- 16:00, v pátek do 15 hod), 1x za měsíc sobota
Pokud Vás uvedené informace oslovily, splňujete požadavky nebo máte k nabízené pozici jakékoliv dotazy, kontaktujte nás na tel. 773 447 453 anebo e-mailem na olga.cerovska@gasl.cz.