-plánování, realizace a kontrola plnění zakázek
-předávání veškerých podkladů a informací řidičům a dalším pracovníkům podílejícím se na zakázkách
-zadávání informací do SW (svozové trasy apod.)
-dodržování, resp. minimalizace nákladů na svoz
-zpracovávání objednávek, podkladů od prodejců a poradců pro ekologii
-aktivní spolupráce s provozním oddělením při řešení nestandardních zakázek
-zpracovávání veškerých podkladů pro fakturaci a evidenci
-řešení oprav techniky, zajišťování STK a revizí
-zkušenosti na pozici dispečer/dispečerka v dopravě minimálně 1 rok
-zkušenost s ADR přepravou výhodou
-ŘP sk. B – aktivní řidič/ka
-uživatelská znalost MS Office
-komunikativnost, aktivní přístup, pečlivost, samostatnost
-organizační dovednosti
-zkušenosti s řízením podřízených pracovníků
-znalost SAP, WinyX, SEPNO výhodou
-částečná znalost odpadového hospodářství, znalost zákona o odpadech výhodou
-znalost AETRu
-základní znalosti techniky
-jistotu zaměstnání v stabilní mezinárodní společnosti
-férovou firemní kulturu a osobní přístup k zaměstnancům
-velký důraz na bezpečnost a ochranu zdraví
-nástup možný ihned
-práce na HPP (pracovní smlouva), první smlouva na dobu určitou, prodloužení na neurčito
-pracovní úvazek: 8 hodin/den, jednosměnný provoz od 6:00
Benefity
-5 týdnů dovolené
-stravenky v hodnotě 140 Kč
-kafetérie
-pojištění odpovědnosti, penzijní připojištění
-zaměstnanecké akciové programy
-MEDDI - lékař na telefonu (i pro rodinné příslušníky)
-záchranná síť pro zaměstnance v tíživé situaci
-zaměstnanecké slevy a výhody - telefonické služby, zvýhodněné tankování, CCS karta, osobní automobil pro výkon pracovní činnosti
V případě Vašeho zájmu o pozici a pokud splňujete výše uvedené požadavky pošlete prosím reakci na tuto pracovní nabídku prostřednictvím odpovědního formuláře a přiložte životopis.
Těšíme se na Vaši reakci.