Vaším úkolem bude péče o stávající zaměstnance a výběr nových kolegů. Zastřešíte kompletní proces náboru - specifikace pozice, inzerci, screening, pohovory, vyhodnocení, nabídky a přípravu nástupní dokumentace. Na starost budete mít hlavně lokální pobočku, ale dostanete se do kontaktu i s kolegy ze zahraničí. A občas se tam podíváte i na příjemnou služební cestu.
Chcete pracovat v menší, ale rostoucí společnosti, která si cení svých zaměstnanců, jejich práce i myšlenek?
Pak určitě čtěte dál!
Náš tým doplní zkušený personalista s vysokoškolským titulem, alespoň 5 lety zkušeností v HR, který umí perfektně anglicky a je ochotný občas vyjet na služební cestu (asi 2x měsíčně).
Nezbytné jsou zkušenosti se strategickými i operativními HR procesy.
Důležitá je také ochota práce z kanceláře - práce z domova je možná velmi výjimečně.
Práci ve společnosti, která si svých zaměstnanců cení a nabízí příležitost k rozvoji spolu s ní samotnou.
Příjemný pracovní kolektiv, protože pohoda na pracovišti je důležitá.
K odměněn navíc 13. mzdu vyplácenou v plné výši bez ohledu na výsledky společnosti.
Týden dovolené navíc, ať si během roku můžete dostatečně odpočinout.
Flexibilní pracovní dobu, abyste si mohli nastavit denní tempo tak, aby Vám vyhovovalo.
Příspěvek na stravování jako poděkování za každodenní nasazení.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.