Náplň práce:
- komplexní správa účetní a daňové agendy (program Pohoda) ve spolupráci s externí účetní a daňovou kanceláří
- kompletní vedení platové a personální agendy (program Pohoda, komunikace s OSSZ a pojišťovnami, příprava smluv a dohod)
- zajišťování fakturace bezhotovostního platebního styku a vedení pokladny
- zpracovávání účetních a statistických výkazů a podkladů
- finanční řízení a zpracovávání rozpočtu ve spolupráci s ředitelem organizace
- vedení majetkové agendy ve spolupráci s technickým pracovníkem
- správa spisové služby, registru smluv a archivu dokumentů
- příprava smluv ve spolupráci s ředitelem organizace
- sledování novinek v oboru (legislativa, nástroje, metodika)
Požadujeme:
- vzdělání nebo praxi v oblasti účetnictví a ekonomiky
- znalost příslušné legislativy včetně specifik příspěvkové organizace
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost a vstřícnost
- přehled o aktuálních nástrojích a metodách řízení ekonomiky a účetnictví
Zaměstnanecké výhody:
- částečná pružnost pracovní doby, po zapracování možnost částečného home office, podpora účetní a daňové kanceláře, příspěvek na stravování a penzijní připojištění, smlouva na dobu neurčitou se zkušební dobou
Vhodné pro OZZ.
Pozice je zařazena v 10. platové třídě.
Životopisy posílejte do 13. prosince 2024 na e-mail reditel@kdholice.cz.
Práce s PC, Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta, Práce s PC - jiné