Charakteristika vykonávané činnosti:
- pořizování územně plánovacích podkladů a územně plánovací dokumentace pro správní
obvod obce s rozšířenou působností Pardubice
- zpracovávání závazných stanovisek a kvalifikovaných vyjádření k záměrům a projektům
ve vztahu k územně plánovací dokumentaci
a územně plánovacím podkladům
- zajišťování informační a konzultační činnosti pro stavebníky jako pořizovatel územně plánovací
dokumentace a územně plánovacích podkladů
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- vzdělání vysokoškolské
- vzdělání dle § 24 odst. 3 stavebního zákona
- praxe v oboru výhodou
- zvláštní odborná způsobilost v oblasti územního plánování výhodou
- znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi
- praxe ve veřejné správě výhodou
- praxe v pořizování územně plánovací dokumentace a podkladů výhodou
- výhodou osvědčení o autorizaci České komory architektů
- schopnost koncepčního a analytického myšlení
- příjemné vystupování, komunikativnost
Nabízíme:
- stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
- mimořádné odměny
- motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu
- pružnou pracovní dobu
- podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání
- výhodné telefonní tarify
- stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus)
- příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc
- příspěvek na kulturní a sportovní vyžití
- příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákonač. 312/2002 Sb.
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče
b) datum a místo narození uchazeče
c) státní příslušnost uchazeče
d) místo trvalého pobytu uchazeče
e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
f) datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
a dovednostech týkajících se správních činností
b) motivační dopis
c) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – ORIGINÁL
d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženémvzdělání
K přihlášce dále připojte tyto nepovinné údaje:telefonický a e-mailový kontakt.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do 13.12.2024 buď osobně na podatelnu magistrátu – náměstí Republiky 12, Pardubice (do 14.30 hod.) nebo poštou (rozhoduje
podací razítko pošty nebo podatelny magistrátu) na adresu:
Magistrát města Pardubic
Kancelář tajemníka – personální oddělení
Pernštýnské náměstí 1
530 21 Pardubice
Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin označte slovy „neotvírat“ a číslem a názvem výběrového řízení. Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení, tel. 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, tel. 466 859 471. Dotazy
k náplni práce zodpoví Ing. arch. Mariana Zmítková, vedoucí odboru hlavního architekta, tel.: 466859138
Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Pardubice: ukzbx4z. Případně e-mailem prostřednictvím epodatelny: posta@mmp.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem
(zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů
elektronického podání označte datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení a je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.
Přihlášky zaslané po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo místo neobsadit.
Práce s PC, Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta, Práce s PC - jiné, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B