Charakteristika vykonávané činnosti:
- koordinace přípravy a realizace investic a zpracovávání investičních záměrů,
- koordinace finančního zajištění investic a projektové, technické, provozní, obchodní
a organizační přípravy a řešení rozporů,
- zpracovávání odborných technických posudků,
- organizace vypořádání majetkoprávních vztahů,
- stanovování způsobů realizace investic a průzkum finančních zdrojů, navrhování, kontraktace
a koordinace účastníků investic, projektantů, dodavatelů apod. Zajišťování a koordinace
kolaudačních řízení u stavebních investic
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- minimálně středoškolské vzdělání – technického zaměření výhodou
- znalost příslušných zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi
- zkušenosti s vedením kolektivu výhodou
- organizační, rozhodovací a komunikační schopnosti
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování
- praxe ve veřejné správě výhodou
Nabízíme:
- stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
- motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 50 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností
dalšího růstu
- mimořádné odměny
- pružnou pracovní dobu
- podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání
- výhodné telefonní tarify
- stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus)
- příspěvek na penzijní pojištění 1 500,- Kč/měsíc
- příspěvek na kulturní a sportovní vyžití
- příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří podají písemnou přihlášku a přiloží tyto doklady:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
a dovednostech
b) motivační dopis
c) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – ORIGINÁL
d) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
e) písemný souhlas s absolvováním psychologických testů, jejichž cílem je posoudit zejména obecné schopnosti, manažerské předpoklady a osobnostní charakteristiku uchazeče pro případ,
že by členové výběrové komise tento postup považovali v rámci výběrového řízení za účelný
K přihlášce dále připojte tyto nepovinné údaje: telefonický a e-mailový kontakt.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do 13.12.2024 buď osobně na podatelnu magistrátu – náměstí Republiky 12, (do 14.30 hod.) nebo poštou (rozhoduje podací
razítko pošty nebo podatelny magistrátu) na adresu:
Magistrát města Pardubic
Kancelář tajemníka – personální oddělení
Pernštýnské náměstí 1
530 21 Pardubice
Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin označte slovy „neotvírat“ a „číslem a názvem výběrového řízení“. Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková,
vedoucí personálního oddělení, tel. 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, tel. 466 859 471.
Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Pardubice: ukzbx4z.Případně e-mailem prostřednictvím epodatelny: posta@mmp.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné
podobě.
Přihlášky zaslané po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení.
Informace o zpracování osobních údajů: Poskytnuté osobní údaje bude správce (Statutární město Pardubice, Magistrát města Pardubic, IČO: 00274046) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení a pro uzavření pracovněprávního vztahu s vybraným uchazečem.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo místo
neobsadit.
Práce s PC, Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B