Popis pracovního místa:
- administrativní agenda spojená s procesem přípravy a realizace projektů
- evidence dokladů, smluv, účastníků projektů
- tvorba podkladů do monitorovacích zpráv a vyúčtování projektů
- komunikace s poskytovateli zdrojů financování projektů - příprava a organizační zajištění výstupů projektů
- práce v různých IS
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického zaměření
- praxe v účetnictví nebo administrativě výhodou
- znalost práce na PC - programy MS Office - Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet
- znalost angličtiny výhodou
- samostatnost, organizační a komunikační schopnosti, časová flexibilita, pečlivost, spolehlivost
Požadované doklady:
strukturovaný životopis
Nabízíme:
- nástup možný ihned.
- stálé a perspektivní zaměstnání.
- zajímavou a zodpovědnou práci ve společnosti s bohatou historií.
- možnost uplatnění cizích jazyků.
- firemní benefity (5 dní dovolené nad zák. rámec, příspěvek na stravování).