KONTAKT - PhDr. Zuzana Zedníková, tel.: +420 221 008 126, e-mail: zuzana.zednikova@abscr.cz
Popis činností:
1. Sleduje změny a aktualizace v právních předpisech souvisejících s agendou pracovně-právních vztahů, organizačních věcí služby a správy služebních vztahů Archivu, a tyto změny pak aplikuje do vnitřních předpisů Archivu a stanovuje aktualizované postupy v rámci personální práce.
2. Zajištuje správní úkony v rámci výběrového řízení podle zákona o státní službě včetně přípravy dotčených dokumentů a veškeré komunikace s vedoucími a inzercí volných míst.
3. Zajišťuje administrativní úkony spojené se správou služebních vztahů zaměstnanců podle zákona o státní službě spojené se vznikem, změnou a skončením, včetně vedení služebních spisů.
4. Pracuje s aplikacemi pro správu informací – elektronická spisová služba GINIS, VEMA, Informační systém o státní službě (ISoSS) a CzechPOINT Trestní rejstřík.
Plat podle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., (12. platová třída) Žádost o přijetí do služebního poměru naleznete https://www.abscr.cz/nabizime/nabidka-zamestnani/ kde jsou upřesnení k nabízené pozici. Další povinné přílohy: motivační dopis, strukturovaný životopis a kopie vš diplomu.
Své žádosti zasílejte na email zuzana.zednikova@abscr.cz nebo přineste osobně či poštou na adresu: Archiv bezpečnostních složek, Na Struze 3, 110 00 Praha 1, nebo do datové schránky ID: 6r3afce. NEJPOZDĚJI DO 22.12.2024.
ZAM. VÝHODY :
Pracoviště v centru Prahy, 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, 5 dní studijního volna, příspěvek z FKSP na stravenkový paušál, po dohodě je možné povolení kratší služební doby a výkon služby z jiného místa, tzv. home office.