Úředník/ce - referent/ka ochrany přírody, oddělení ekologie krajiny a zemědělství, odboru životního prostředí Bruntál

Plat:
24000 - 34000 Kč
Vhodné pro:
OZP
Město:
Bruntál
Okres:
Bruntál
Počet míst:
1
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

na dobu: neurčitou

s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností

zařazení v platové třídě: 10.

nástup: možný ihned, případně dle dohody



Předpoklady pro vznik pracovního poměru:



Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:

- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,

- dosáhla věku 18 let,

- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.



Další požadavky:

- VŠ v bakalářském studijním programu ve studijním oboru přírodovědného, zemědělského nebo lesnického směru,

- dobrý zdravotní stav pro práci v terénu,

- znalost zákona č. 114/1992 Sb., 246/1992 Sb., č. 500/2004 Sb., č. 128/2000 Sb., v aktuálním znění,

- uživatelská znalost práce na PC,

- samostatnost, pečlivost, komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu,

- odborná způsobilost podle zák. č. 312/2002 Sb. výhodou,

- ŘP sk. B výhodou.



Charakteristika vykonávané pozice:

Komplexní zabezpečení a výkon agendy dané podle zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, zákona č. 246/1992 Sb., na ochranu zvířat proti týrání, zákona č. 326/2004 Sb., o rostlinolékařské péči.



Nabízíme:

Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity.

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:

- jméno, příjmení a titul uchazeče,

- datum a místo narození uchazeče,

- státní příslušnost uchazeče,

- místo trvalého pobytu uchazeče,

- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,

- datum a podpis uchazeče.



K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:

- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.



Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.

Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.



Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.



Písemnou přihlášku lze podat:

ve lhůtě do 31.12.2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál

sekretariát tajemníka

Nádražní 20

792 01 BRUNTÁL



Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Město Bruntál
Telefon:
554706111
E-mail:
Odpovědná osoba:
Podatelna
Reference:
67109368