Pro IT společnost, podnikající v B2B, hledáme Projektového administrátora - Juniora, který by pomohl s koordinací zakázek a projektů pro zákazníky.
Hlavní pracovní náplní je vyřizování administrativní agendy související s realizací zakázek a poskytováním technické podpory zákazníkům společnosti. Postupně pak řízení realizace jednodušších zakázek.
* podpora zajištění včasné objednávky a doručení hardwaru k zákazníkovi
* podpora týmu deseti technických specialistů ve spolupráci s kolegy
* proaktivní a kreativní řešení neplánovaných situací
* komunikace se zákazníky a dodavateli telefonicky a emailem
co vám nabídneme
* smysluplnou práci a přátelské pracovní prostředí
* finanční ohodnocení dle zkušeností kandidáta
* 5 týdnů dovolené
* dny sick days
* občerstvení na pracovišti včetně nápojů a ovoce
* podpora dalšího odborného i jazykového vzdělávání
co od vás očekáváme
* výborné komunikační schopnosti a příjemný písemný projev
* čeština na úrovni rodilého mluvčího
* pečlivost, smysl pro detail a orientace na cíl
* angličtina na mírně pokročilé úrovni pro vedení emailové komunikace
* řidičský průkaz skupiny B - výhodou
* znalost fungování obchodu s IT zbožím a službami, či logistikou v oblasti IT
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.