• Kompletní administrativní podpora ředitele a členů managementu.
• Organizace a plánování schůzek, porad a firemních jednání.
• Příprava podkladů pro jednání, prezentace a zápisy z porad.
• Zajištění služebních cest (rezervace dopravy, ubytování, itineráře)
• Plánování a organizace návštěv klientů, obchodních partnerů a dalších hostů.
• Zajištění přípravy zasedacích místností a zajištění občerstvení.
• Koordinace s ostatními odděleními při přípravě prezentací a materiálů pro návštěvy.
• Organizace a zajištění firemních akcí a eventů
• Min. SŠ vzdělání (vysokoškolské výhodou)
• Zkušenosti na podobné pozici nebo v oblasti PR a správy sociálních sítí
• Výborná znalost češtiny, stylistické schopnosti, angličtina min B2.
• Znalost správy sociálních sítí
• Organizační schopnosti, samostatnost a schopnost multitaskingu
• Kreativita a cit pro vizuální a textový obsah
• Flexibilita, odolnost vůči stresu a profesionální vystupování
• Různorodou a zajímavou práci v dynamickém prostředí.
• Možnost seberealizace v oblasti PR a marketingu.
• Finanční ohodnocení odpovídající výkonu a schopnostem
• Pravidelný roční nárůst mezd
• Příspěvek na dojíždění
• Dotace na stravování
• Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje