Baví Tě komunikace se zákazníky, ale nechceš být v žádném call centru? Pak máme pozici přímo pro Tebe! Do týmu na oddělení sales hledáme ADMINISTRÁTORA/ADMINISTRÁTORKU s možností až 4 dny home office! Co si pod tím máš představit?
Nejde o obchod, ale o SUPPORTNÍ ČINNOST. Budeš komunikovat pouze se svým svěřeným zákazníkem pro kterého budeš kontaktní osobou a podporou. Dále tě čeká:
- aktualizace dodacích časů
- kontrola dostupnosti požadovaného zboží
- správa objednávek a zákaznických dat.
Miluješ práci v programech? Super, tady rozhodně využiješ SAP.
Nemine Tě ani:
- zajištění chodu projektů
- správa dokumentace a vylepšování stávajících procesů.
- SŠ nebo VŠ vzdělání (ideálně obchodního/ekonomického zaměření)
- Znalost programu SAP výhodou
- Znalost MS Office
- Dobrá znalost německého jazyka i anglického jazyka
* 13. mzda
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu, home office
* Sick days
* Příspěvek do Cafeteria programu
* Příspěvek na stravování
* Jazykové kurzy, příspěvek na vzdělávání