- vykonávání dispečerských služeb
- provádění potřebné administrace při vyřizování hovorů
- zodpovědnost za informace vložené do informačních systémů
- archivace dokumentace dle smluvních podmínek
- příprava reportů pro nadřízeného
- spolupráce při archivaci dokumentace v listinné i elektronické podobě
- vykonávání dalších prací vyplývajících z popisu základní charakteristiky sjednaného druhu práce podle pokynů nadřízeného
- SŠ s maturitou
- dobré organizační a komunikační dovednosti
- zkušenosti s administrativou a orientaci v technické dokumentaci
- spolehlivost, pečlivost, systematičnost
- schopnost řešit více úkolů současně a dodržovat termíny
- mobilní telefon, notebook, příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, 2 sick days, příspěvek na kartu Multisport, odměnu za doporučení nového zaměstnance, atd.
Zaujali jsme vás? Pošlete životopis, nebo napište, co umíte. Ozveme se Vám obratem.
Pokud to není ono, můžete se ještě podívat na další volné pozice prace.eltodo.cz