Starat se o příjemný chod recepce na naší brněnské pobočce (vítání návštěv, telefonická i e-mailová komunikace).
Zajistit plynulý tok firemní pošty (příchozí i odchozí zásilky, spolupráce s kurýry).
Aktivně podpořit kolegy při náboru, přípravě pracovněprávních dokumentů a dalších HR agendách (např. organizace pracovnělékařských prohlídek).
Staňte se tváří naší brněnské pobočky!
Jste energická, samostatná osobnost, kterou baví práce s lidmi a láká ji nahlédnout do světa HR? Pokud vám nevadí výzvy, máte smysl pro detail a organizační talent, může být tahle příležitost právě vaše!
Přátelský přístup, pozitivní energii a profesionální vystupování.
Zkušenost s administrativou (není nutná, ale určitě výhodou).
Skvělé komunikační dovednosti – budete denně v kontaktu s kolegy, kandidáty i návštěvníky.
Uživatelskou znalost MS Office.
Fixní mzdu doplněnou bonusovým systémem.
Propracovaný vzdělávací systém a možnost kariérního růstu.
Moderní kanceláře přímo v centru Brna (Panská 6).
Přátelský tým, který vás v tom nenechá samotné.
Širokou škálu benefitů:
Stravenky.
Týden dovolené navíc.
Sick days, narozeninový den i ESG den.
Příspěvek na Multisport kartu, jazykové kurzy v pracovní době, Cafeterii, zvýhodněný mobilní tarif a další.
Spolupráci na plný úvazek (pracovní smlouva).
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.