Zodpovědnost za řešení zákaznických reklamací a jejich analýzu.
Úzká spolupráce se zákazníky a dalšími odděleními (výroba, engineering, logistika) s cílem zajistit vysokou kvalitu produktů.
Řízení procesů interních a externích auditů a podpora při zavádění preventivních opatření.
Dohled nad splněním požadavků kvality podle norem ISO/TS 16949 nebo IATF 16949.
Reporting klíčových ukazatelů kvality a analýza dat spojená s cílem neustálého zlepšování.
SŠ/VŠ vzdělání technického směru.
Praxe v oblasti kvality v automotive průmyslu.
Znalost standardů a nástrojů kvality (FMEA, 8D, PPAP, APQP, SPC).
Anglický jazyk na velmi dobré úrovni – schopnost aktivně komunikovat se zákazníky.
Schopnost pracovat pod tlakem, organizační dovednosti a týmový duch.
Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
Možnost profesního růstu a seberealizace
Moderní pracovní prostředí
Relokační balíček a pomoc při stěhování
Mzda od 80.000 Kč /měs.
25 dní dovolené
Dotované stravné
Bonusy / prémie
Balíček zaměstnaneckých benefitů
Zaujala Vás pracovní nabídka? Zašlete nám Váš životopis. Těšíme se na spolupráci.