Účetní (30-40 hodin týdně) Ostrava

Plat:
37000 - 42000 Kč
Město:
Ostrava
Okres:
Ostrava
Počet míst:
1
Hodin týdně:
30
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz



Pozice: účetní středně velké organizace.

Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku

Obor: ekonomické

Nástup:dle dohody



Požadavky:

- minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru,

- minimálně 1 rok praxe v oboru,

- zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů

- znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel)

- aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL),

- dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.)

- nepravidelná pracovní doba

- samostatnost

- zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi.



Hlavní pracovní náplň:

- vedení účetnictví obecně prospěšné společnosti dle aktuálních zákonných norem

- evidence pokladny, evidence majetku, fakturace,

- zpracování účetních dokladů, zpracování účetnictví v členění dle středisek (výkonů) a zakázek,

- kontrola a příprava podkladů pro zpracování projektů a vyúčtování dotací

- zpracování podkladů (sestav) pro vyúčtování darů a dotací

- sledování čerpání dotací a projektů

- příprava podkladů pro uzavření pracovních smluv a evidence pracovní doby, administrativní práce (korespondence, apod.)

- zpracování podkladů pro vedení mzdového účetnictví, zadávaní údajů do mzdového programu

- zpracování podkladů pro roční účetní závěrky a inventarizace zůstatků, zpracování podkladů pro roční audit

- zpracování podkladů pro daňové přiznání z příjmů právnických osob a další (nejsme plátci DPH)



Nabízíme:

- podporu profesního vzdělávání, možnost konzultací před zpracováním roční účetní závěrky s auditorem

- 5 týdnů dovolené po prvním roce PP, stravné

- uvazek 30 - 40 hodin týdně

Požadavky na uchazeče

Práce s PC, Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Centrum pro zdravotně postižené Moravskoslezského kraje o.p.s.
Telefon:
734 809 029
E-mail:
Odpovědná osoba:
Lenka Zelenková
Reference:
67092373