Specialista nákupu | home office Beroun

← zpět na přehled pozic
Plat:
40000 - 45000 Kč za měsíc
Typ úvazku:
Plný
Okres:
Beroun

Popis pozice

Na pozici Specialisty nákupu budeš mít na starosti objednávání a správu nákupů náhradních dílů v evropském skladu. Tvou hlavní náplní práce bude zajišťování toho, aby objednávky probíhaly hladce a včas.



Co budeš dělat?

✅ Každodenní správa objednávek – vytváření a kontrola nákupních objednávek (ceny, množství, termíny dodání).

✅ Práce v SAPu – nastavování a kontrola dat o materiálech, sledování stavů objednávek, práce s elektronickými zprávami.
✅ Komunikace s dodavateli – potvrzování termínů dodání, cen a organizace dopravy.

✅ Spolupráce s kolegy – kontakt s výrobou, nákupním oddělením a skladováním.

✅ Fakturace a reporting – schvalování faktur, sledování zásob a optimalizace skladových zásob.

✅ Zapojení do projektů – pomoc při zlepšování procesů.

Požadavky na uchazeče

Co bys měl/a umět?


? Být pečlivý/á a mít smysl pro detail.

? Umět komunikovat v angličtině (mezinárodní tým).

? Mít dobré organizační schopnosti a být ochotný/á se učit.

? Znalost SAPu nebo jiného ERP systému a MS Office je výhodou.

Nabídka

- Bonuses
- 5 weeks of vacation
- Flexible working hours
- Home office- 4 days/week
- 5 Sick days
- Contribution for holiday (flexi pass vouchers)
- Contributions to the pension and life insurance
- Multisport card
- Meal vouchers (120 CZK/day )
- Educational courses and training
- Refreshments on workplace
- Contribution to sport, culture, leisure
- Corporate events

Odpovědět

Nahlásit podezřelý inzerát

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Grafton Recruitment s.r.o.
Adresa:
Praha 1
Telefon:
+420 601 691 697
E-mail:
poslat e-mail