Náplň práce:
- řízení služeb pro nemovitosti, spolupráce s dodavateli interních a externích služeb
- péče o smluvní nemovitosti, řešení širokého rozsahu technických a provozních náležitostí při zajištění provozu nemovitosti (poptávka a realizace), včetně nejoptimálnějšího nastavení cen
- zajištění rozvoje existujících technologií při údržbě nemovitostí, strategická rozhodnutí
- komunikace s vlastníky nemovitostí, správci, úřady a institucemi
- plánování a administrace zajišťovaných procesů, dozor
- zpracování nabídky služeb
- telefonická a elektronická komunikace
Požadavky:
- minimálně roční obchodně-technická praxe
- obchodně technické znalosti, zkušenosti s organizací služeb pro nemovitosti
- výborné komunikační schopnosti
- odpovědnost a profesionální přístup, samostatnost v rozhodovacích procesech
- uživatelská schopnost práce s PC (MS Office),
- ŘP sk. B. aktivní řidič/ka
- odpovědnost za svá rozhodnutí
- odvaha řešit nové věci a projekty
Nabízíme:
- dlouhodobou spolupráci
- finanční ohodnocení odpovídající výkonu a zkušenostem
- možnost profesního růstu a rozvoje
- administrativní a technickou podporu
Zájemci o zaměstnání zašlou životopis, motivační dopis a kopii maturitního vysvědčení na e-mail: martin.dudak@bartonapartner.cz
Práce s PC, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B