Virtuální asistent/asistenta Litoměřice

Plat:
25200 - 35200 Kč
Město:
Litoměřice
Okres:
Litoměřice
Počet míst:
1
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

Jak to funguje

Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš, co dalšího bys mohla pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o více klientů najednou, časem je zvládáš všechny. Tato služba je oblíbená po celém světě a v České republice jsme byli první, kteří ji spustili. Již 15 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme.

Naše požadavky

*Zodpovědnost

*Produktivitu

* Schopnost určovat priority

*Angličtinu alespoň na střední úrovni (B2)

*Komunikativnost

*Dochvilnost

* Výbornou znalost českého jazyka

* Pečlivost

* Chuť se rozvíjet a učit se nové věci

*Samostatnost

* Rychlou orientaci při práci na PC

* Psaní všemi deseti

* Týmového ducha

Co nabízíme

Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále

přináší nové výzvy. Smlouvu na HPP s dobrým nástupním platem + stravenka/den. Možnost

sama si organizovat práci i čas. Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomůže lépe

naplánovat tvůj volný čas. Vzdělávací akademie osobního i profesního růstu s širokým

množstvím témat. Příležitost kariérního růstu ve vedení týmu asistentek. Pracoviště v

dobré dopravní dostupnosti. A mimo jiné báječné firemní akce. Týden dovolené navíc a sick

days.

Kde sedí virtuální osobní asistent/ka

Ze začátku máš své pracovní místo v našich prostorách v Litoměřicích, po zaškolení

pracuješ klidně občas i z domova, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít

plně vybavené pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšími drobnostmi. Zázemí firmy ti

poskytne také kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýu a přítomnost bezva lidí, kteří tě

rádi podpoří.

Jaká je pracovní náplň virtuální osobní asistentky / osobního asistenta

* Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazníky

* Administrativní a organizační podpora klientů

*Správa příchozích a odchozích emailů

* Vyhledávání informací na internetu / průzkum trhu

* Korektury textů

* Správa kalendáře a organizace schůzek

* Zadávání plateb či evidence nákladů v účetním systému

* Domlouvání schůzek se stávajícími zákazníky

*Hlídání termínů a pravidelné připomínání

*Tvorba tabulek a zpracování dat

* Plánování tras

* Rezervace letenek, hotelů a restaurací

* Zákaznický servis pro zákazníky našich klientů - emailová či telefonická podpora

* Přepis záznamu z jednání

* Objednání lékaře, dohledání doučování pro dítě nebo zajištění úklidu domácnosti

* Denně další a další nové výzvy.

Litoměřice +- 30 km - dojezdnost.

Zaměstnanecké výhody : stravenky, sick days, vzdělávací akademie, týden dovolené navíc

způsob kontaktování zaměstnavatele:e-mailem, telefonicky od 9.00h. do 15.00h.

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Asistentka CZ, s.r.o.
Telefon:
739 901 982
E-mail:
Odpovědná osoba:
Petra Vejvodová
Reference:
67132497