Náplň práce:
- nábor zaměstnanců dle potřeby na svěřené zakázky
- vedení týmu včetně kontroly pracovníků úklidu
- jednání se zákazníky
- řešení aktuálních provozních požadavků (zajištění víceprací, kontrola kvality a plnění poskytovaných služeb atd.)
- zajišťování nákupu a objednávek provozního materiálu vč. jeho evidence
- administrativní práce související s pracovní činností (nábor zaměstnanců, elektronická docházka, spolupráce při zpracování podkladů pro fakturaci, inventarizace majetku atd.)
V případě zájmu o pracovní místo zašlete svůj životopis na: stoklasova.petra@rpmservice.cz
- min. SŠ vzdělání
- zkušenosti s vedením lidí
- profesionální přístup
- základní znalost zákoníku práce
- ŘP sk. B - podmínkou
- samostatnost, organizační schopnosti, rozhodnost, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita (nejedná se o práci od - do)
Rádi Vám nabídneme:
-nástupní mzda od 30 000,-
- práci na plný úvazek
- možnost občasné práce z domova
- možnost přizpůsobit si pracovní a soukromé záležitosti
- zázemí stabilní české společnosti s vysokou kvalitou služeb
- motivační systém finančního ohodnocení
- mobilní telefon, notebook, služební vozidlo k pracovním účelům
- prostor pro realizaci dobrých nápadů
Nástup: dle dohody