Nástup možný IHNED.
Náplň práce:
- spolupráce na přípravě pracovně-právních dokumentů, souvisejících se vznikem, změnami a ukončením pracovních poměrů, správa personálních dat v personálním programu, odesílání přihlášek a odhlášek zaměstnanců na příslušné úřady (zdravotní pojišťovna, správa sociálního zabezpečení), úzká spolupráce se mzdovou účetní, spolupráce při zpracování účetnictví rozsahem malé firmy, zveřejňování pracovních inzerátů, další administrativní činnosti
Požadujeme:
- SŠ vzdělání ekonomického směru, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, loajalitu
Pozice vhodná i pro absolventy.
Nabízíme:
- zázemí kvalitní značky, přátelský tým, příjemné pracovní prostředí, možnost dalšího odborného růstu, firemní benefity.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky (07:00 - 15:30).
Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta