Evidence a zpracování zakázek,
zpracování poptávek zákazníků, spolupráce na cenových nabídkách,
kompletace a příprava podkladů pro ukončení zakázky, expedici a fakturaci,
operativní komunikace se zákazníky a ostatními odděleními ve firmě,
spolupráce při řešení pohledávek a reklamací a pod.
SŠ vzdělání s maturitou, praxe v administrativě bude velké plus,
ochotu naučit se náš produkt,
pokročilou znalost práce na PC (MS Office),
aktivní ŘP sk.B,
komunikativní znalost AJ,
spolehlivost, pečlivost, samostatnost.
Možnost rozvoje a kariérního, osobnostního a vědomostního růstu,
přátelský kolektiv a maximální podporu při zaškolení,
skvělou fixní mzdu a provize,
práci přímo v Plzni, flexibilní pracovní dobu, jednosměnný provoz,
příspěvek na penzijní připojištění až 1400 Kč/měsíc,
5 týdnů dovolené, 3 dny "sick day",
Cafeterii Pluxee,
zdravotní program - lékař na telefonu,
školení a jazykové kurzy, dotované stravování v závodní jídelně,
další benefity jako hrazené dny volna navíc při osobních/rodinných událostech,
odměny při životním jubileu,
parkování v areálu včetně zabezpečeného parkování pro kola.