• seznámení s dodavatelským programem, průběžné vzdělávání se v oboru
• zpracování technických a cenových nabídek na základě požadavků zákazníka + cestování k zákazníkům
• po objednání zákazníkem – potvrzení objednávky/příprava smlouvy, objednání u výrobců, projektové řízení a koordinace zakázky až do konečného předání zakázky
• vyhledávání a kontaktování nových obchodních partnerů, prezentace poskytovaného zboží a služeb
• spolupráce s kolegy z obchodního oddělení i na ostatních zakázkách
• kontakt (i osobní) s výrobci armatur a pohonů a příp. cestování k výrobcům v ČR a EU
• spolupráce při příjmu, kompletaci a expedici ze skladu
M/Ž, SŠ/VŠ vzdělání nejlépe technického směru; 2-3 roky praxe v oblasti řízení zakázek;
• dobrá znalost AJ (znalost němčiny a ruštiny výhodou)
• znalost práce na PC – Word, Excel, PowerPoint aj.
• organizační a analytické schopnosti
• ŘP skupiny „B“
• plat podle praxe od 40.000 Kč + odměny dle dosažených výsledků (55-60.000 Kč s další perspektivou)
• plný pracovní úvazek ve společnosti s více než třicetiletou tradicí
• služební PC a telefon
• dovolená 5 týdnů
• flexibilní pracovní doba
• stravenky
• příspěvky na penzijní a životní pojištění
• možnost občasné práce z domova
• nástup dle dohody